SurRon Center

Wij hebben stock

ALL-NEW 2023 Ultra Bee

Featuring: 74V/55Ah lithium ion batterij,  85 kg, de 2023 Ultra Bee is het ultieme tussenmodel. Ook als L3E gehomologeerd (motor 125cc rijbewijs/auto rijbewijs*) 

KEY FEATURES

•12.5kW piek power (meer dan het dubbele van de Lightbees 
•Max range van 140 km bij 40 km/h (zeggen ze … eerst even testen hoe wij het ervaren)
•90 km/h top snelheid
•0-50 km/h  in 2.3 seconden
•3 riding modes (Eco, Daily, Sport)
•Tractie controle, regenerative remmen, aanpasbare throttle sensitivity
•4-u laad  230V 

Adviesprijs Surron Ultrabee met COC: €6999 – uit stock leverbaar
Adviesprijs Surron Ultrabee Cross €6749 – uit onze stock beschikbaar.

Prijs Stormbee 2022*: €8999 dadelijk leverbaar
Prijs Stormbee 2023: €10500 – op bestelling – levertijd 10 dagen

*alle foto’s, filmpjes en verslagen zijn van ons 2022 model. 

Onze Ultra klanten #16

Autonomie Tour Relax

-Gemeten/getest tijdens de Gravel Roads van Endurofun.
-Volle batterij – niet bijgeladen onderweg
-Banden op druk 2 voor en 2.25 achter
👉95% eco modus gereden
met snelheden onverhard 30-35km/u (eco)
met snelheden op asfalt 50-70km/u (drive)
Temperatuur 24°
Gewicht rijder – weegschaal kapot 
Manier van rijden – eco ridder 🤠

78km gereden – 12% over gehouden

Weinig of geen last gehad dat de batterij vanaf 19% zichzelf beperkt op snelheid en kracht, 60km/u is nog steeds haalbaar in de drive modus.

Autonomie Enduro training 

Komt eraan… nog even geduld.

Wordt samen tijdens de Start2Enduro samen met de Honda CRF 250L getest, waar ook steeds de Stormbee mee rijdt.

Route is 75km, de Strombee laden we tijdens het eten 20% bij om thuis te komen boven de 20%.

Dit wisselt veelal door de ervaring van de groep. 

We verwachten dat de Ultra ongeveer hetzelfde zal zijn.

Autonomie Cross terrein Genk

-Cross Genk, samen met de Stormbee 
-Volle batterij – niet tussentijds bijgeladen
-Banden op druk 2 voor en 2.25 achter
👉100% sport modus gereden

Temperatuur 20-28°
Rijders Maja en Bart 
Manier van rijden – Gaas 🤠

2×20″ & 1×10″ gereden op volle kracht – vanaf 19% batterij valt men terug op power en snelheid, laatste ronde steeds op beperkte snelheid.

Frederic Weigert de Herve

10 année de championnat du monde et championnat d’Europe meilleur position 10 championnat du monde en 2006
et puis 12 fois champion de Belgique inter (vmcf/mclb/fmpl/vbm/ampl )
et en tête du championnat de Belgique actuelle inter mx2 vmcf